甘い誘惑

Dear ***

Greeting from les suites taipei,ching-cheng

Thank you for kindly waiting, we will continues to operate from now and
we will open the website in this few days.
If you request us to reserve the room for you via email,
pls let us know the number of person and date,
we will offer the special rate for you.

Thank you again~


気になるわ~


[PR]
Commented by tsukachan2000 at 2017-08-04 12:34
さすが台湾!商売熱心ですね〜〜!
でも、嬉しいですよね( ´ ▽ ` )
また行きたいなって動機付けにバッチリだ!

わたしはまだ朝7時にもなってなくて、眠たいです。(−_−;)
Commented by lee_makan at 2017-08-04 15:12
◆つかちゃん、こんにちは。
シンガではまずありえないことですよね。
でも、値段が書いていないところがまた怖い(笑)
キャンセル可の予約だったらいれるんですが
まだいつ行けるか全然分からないんです。
で、つかちゃんは今どちらに???
by lee_makan | 2017-08-03 21:15 | 備忘録@台北 | Comments(2)

インド?中華?マレー?今日はどれにする?              シンガはお店の入れ替わりが激しいので、情報と現状が違う場合があります。


by lee_makan
プロフィールを見る